{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💙💚

💙💚
دیدگاه ها (۰)

سیاهی دو چشمونت مرا کشت...🖤#محسن_چاوشی🎤 #دل_ای_دل😍💔🎵

#محسن_چاوشی🎤 #سه_شنبه_ها🚶‍♂️😍🎵#نوستالژیک_موزیک😍❤

مےتوان از قصه‌ےِ "فرهاد" این را بَرگرفتمَرد اگر عاشق شود کوه...

به کودکی ام که فکر می کنم تمام لحظاتش نمایش خاطرات شیرین است...

ای کاش برگردی😭😭😭😭😭😭😭

سواب و جواب با اسکیز پارت ۱

خوش به حال تنهای واشکهایت پسر فاطمه 😭😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط