{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رسیدم به تو....

رسیدم به تو....
دیدگاه ها (۰)

مادر مهربونم باز پنجشنبه شد و دلتنگی تو😔😔

این سازه چندتنی در روز عاشورا بر دوش مردم یزد می‌چرخد🔹 نخل ب...

دلم برای حرمت تنگ شده....

روحت شاد..

رسیدم به تو....

ادیت خودم💖با تو به هر حا خواستم رسیدم:)تاسیان>>>>مهسای شیرین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط