{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاد بوده من اونجا بودم❤️‍🔥

شاد بوده من اونجا بودم❤️‍🔥
دیدگاه ها (۰)

جز غمه تو هیچی رو حس نمیکنم💔🙂

شب میشه بازم میاد یاده من.

ناامیدم نکن💔

بی منم اگه رفتی🙂

کاش اونجا بودم🥲#billie #billie_eilish #billieeilish

اینم خودم که وقتی اونجا بودم عکس گرفتم چطور شده

بعد از هربار که شاد بودم بگا رفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط