{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدشانسی این بنده خدا چقدر منه

🤌🤌🤌🤌🤏🤏🤦🤦
دیدگاه ها (۲۶)

سلام شمااااااااا خوبن

🤏🤏🙋🙋🤌🤌😮😐

شاد باشید..سیزده بدر مبارک

شاد باشید...سیزده بدر مبارک

این چقدر منه🤣🤣#کیدراما فالو=فالو

سر این بنده خدا رو کندی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط