{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا از اینکه میبینم بقیه یه پستشون بالای ۶۰ تا لایک میخ

واقعا از اینکه میبینم بقیه یه پستشون بالای ۶۰ تا لایک میخوره و خود من فوق فوقش بالای ۲۰ تا بخوره ناراحت میشم و من پستام بد هستن؟ واقعا میپرسم و شماهم جواب بدید اگه پستام خوب نیستن بگید یا اگه میخواید پیجم رو به چیز دیگه ای هم تغییر بدم بگید مثلا از چیزای دیگه پست بزارم بگید کامنت کنید اگا واقعا از پستام راضی نیستید اگه هم هستید پس لایک کنید نگاه می‌کنید خوب یه لایک هم کنید خوشحال بشیم.
ممنون که خوندی
دیدگاه ها (۵)

لایک کنید خسته شدم انقدر گفتم حمایت ها خیلی کمه

امروز مدرسه رفتید؟چطور بود

سلام خوبید

لایکتو ببینم

😭😭😭🗡💔

در گپ روبیکای ارتیست های ویسگون چه می گذشت؟ پارت هفت اسم بچ...

دلم خیلی برا تانی کوچولو تنگ شده 😞😞😭😭😢😢عشقولیا حمایت از پستا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط