{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما بی تو خسته ایم وتنها😭😭😭😭

ما بی تو خسته ایم وتنها😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

رحمت خدا براین رهبر عزیز وشهید😭😭😭😭😭

خاکی شد تمام تنت آه زدنت 😭😭😭😭😭

بمیرم براتون آقای مظلومم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خدا لعنتشون کنه

ما بی تو خسته ایمتو بی ما چگونه ای؟💔

.ما بی تو خسته ایم تو بی ما چگونه‌ای؟! #رهبر_انقلاب#رهبر_شهی...

🔴سلام...ما بی تو خسته ایم تو بی ما چگونه‌ای؟!💔به کانال ما بپ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط