{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته چند ماه ازم بزرگ تری و متاسفانع تمام عقده هات یا دو

درسته چند ماه ازم بزرگ تری و متاسفانع تمام عقده هات یا دورتن یاا تو قلبت 🤣
مخاطب ؟ داخل ویس نیست 🙁
دیدگاه ها (۳۱)

داره خفه ام میکنه لامصب ... شرمنده عاف بودم،نت ندارشتححح ببح...

🤣🤣 وایییی حق

me🎀

امیدوارم مخاطب دارهتو ویس گویین نیست ولی ستیا برام بمون🎀🛐

واریزی خرید ویس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط