{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از نقاش شب نزاشته بودم گفتم نزارم نمیشه

از نقاش شب نزاشته بودم گفتم نزارم نمیشه
دیدگاه ها (۲)

سلامت مهم تره

خیلی قشنگیه

عجب

منو خیانت ؟ مگه میشه

یه مدت بود نزوکو نزاشته بودم

خیلی وقته از پزشکم نزاشته بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط