{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه زمانی با اینا زندگی کردیم الان شدن خاطره

دیدگاه ها (۰)

یادش بخیر.. نوستالوژی

وای خدا .. چقدر هوا پریدیم .. غیرت ایرانی

دهه شصتی های عزیز.. نوستالوژی

اینا فقط کارتون نبودن ، خاطراتی بودن که ماها باهاش زندگی کرد...

زندگی ازت یه خاطره میسازهماشینم

یادش بخیر یه زمانی اینا رو تو تیک تاک نگاه میکردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط