{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شنبه باید بریم مدرسه :))

شنبه باید بریم مدرسه :))
دیدگاه ها (۴)

خوراکی های رنگی

اسم سریال : آقای پلانکتون

هرچقدر از جذابیت صدای گوجو بگیم بازم کمه

لیوان های مختلف که بهشون نمره میدهحالا تو تو کامنتا نمره بده

حرف تمام دانش اموزان شب جمعه چون فردا یعنی شنبه باید برن مدر...

گلم شما ها هنوز مدرستون باز نشده ؟من فردا باید برم مدرسه ولی...

بیاین بریم مدرسه🍡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط