{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انگار نیمه ای از من نیستو.

Music#
دیدگاه ها (۰)

.

هنو به تیکه از قلبمو...

همه میگن از اون آدم خلایی

گفتم حداقل میگی تولدو تبریک.

انگار نیمه ای از من نیستو....<>

انگار نیمه ای از من نیستو...

انگار نیمه ای من نیس تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط