{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولیشما هیچوت درک نکردین!

ولیشما هیچوت درک نکردین!
چون من بازیگر خوبی بودم.....
دیدگاه ها (۰)

بهتره نظرت و عوض کنی

>>منو درک کن>>..#ریمیکس_رپی#تتلو#بهرام_افشاری#بازیگر#غم

درک؟کاش جای تو من رفته بودم...🙃🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط