{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم نحس😒

آدم نحس😒
#سیگما
دیدگاه ها (۱۷)

حکم ایرانی⁦💪🏻⁩🗿🔥#سیگما

#سیگما

کدوم رو ترجیح میدی دوباره تو این دوره حکومت کنه؟🤨🗿#سیگما

باز به گا رف🤣💪😅🍑👙@fcb_boy که داشم که کمکم کرد

#بخور_که_خوب_می‌خوریدر این نفسهای نحس

هرجا بودی بازم نحس بودی، فرقی نداشتنمیدانستیم انقدر نحس و بی...

انشالله دیگه روی نحس برنامه‌های ایرانیو نمیبینم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط