⁉️ شبهه می کنن که تولد امام علی علیه السلام در کعبه فضیلت
⁉️ شبهه می کنن که تولد امام علی علیه السلام در کعبه فضیلتی محسوب نمیشه چون کعبه بتخانه بوده...
🎙پاسخ از حجت الاسلام #ابوالقاسمی
🎙پاسخ از حجت الاسلام #ابوالقاسمی
- ۶۶۳
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط