{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر چی داشتم رو بهت دادم تو ریختی شون تو سطل اشغالی

هر چی داشتم رو بهت دادم تو ریختی شون تو سطل اشغالی
دیدگاه ها (۰)

میتوانم بگویم که تو نقاشی دست نیافتنی خدایی

معدلم ۱۹ شد ولی انتظار بیشتر داشتم از خودم 😕

عزیز کرده تو همه زندگی منی

«کالرز»

منم چون تو رو خیلی دوست داشتم از دستت دادم 💔🥀

من تو رو از قصد دادم از دست)؛ پشیمونی برا چی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط