{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😔

😔
دیدگاه ها (۰)

بسه دیگه چرا غم تموم نمیشه...😔🥀🖤

خواهش میکنم خدا فقط یکم شادی بفرست لطفا 🥀💔😔🖤

اینقدر توی خودم ریختم دارم داغون میشمبازم ادامه میدم اینقدر ...

هیچ کس مثل حرفاش نیست...🥀🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط