{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

tauhe 78386807

دیدگاه ها (۲)

کاش نبینم اون روزو که بی کسی وتنها....

دیگه میرم شاید بتونم چشاتو...

کاش هیچ وقت بهم ....آخه چی کم داشتی لعنتی

لایک و فالو یادت نره 🕰️🖇️·  ─ ─  ┈─  ꒰     ꒱  ─┈ ─  ─  ·...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط