{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

موقت

خودم: به تهیونگ میگفتم تُهیونگ😂
دیدگاه ها (۲۴۲)

پروف عوض شد به این دلیل

استوری

اگه یونتان نبود دیگه دوس داشتی چی بشی؟ خودم: شامپوها تو حموم...

شوگا جان پسرتون با منه 😂#بی_تی_اس

محفل خودم کسی کام نزار موقت

به خودم میگفتم عاشق نمیشم... #حسین #کربلایی_جواد_مقدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط