{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه ارومیه بشی روت ارس میکشم((:

اگه ارومیه بشی روت ارس میکشم((:
#عاشقانه
دیدگاه ها (۲)

اگه نباشی زندگی و می‌خوام چکار؟!#عاشقانه

تو بهم آرامش میده[:#عاشقانه

تو تمام منی🪐💜#عاشقانه

YEAH🌚🤍#عاشقانه

اگه ارومیه بشی روت ارس میکشم ... واست حبس تو قفس میکشم ...تو...

اگه ارومیه بشی روت ارس میکشم😁لایک =لایک فالو =فالو #کلیپ_دپ ...

اگه دور بشی اگه دوربشی... #نیکا#نیکا_فلاحی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط