{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زشت و زیباش مهم نیست

زشت و زیباش مهم نیست
با کسی وقت بگذرونین
که پشتتون گرم باشه به معرفتش ...🍃
دیدگاه ها (۰)

. دقیقااااااااا

#asfandiyam

‌زشت و زیبا مهم نیست، با ڪسی باشین ڪه ‌پشتتـــــــــــــــــ...

زشت و زیباش واسم مهم نیست من اونایی رو تو زندگیم نگه می دارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط