{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخدا این منم وقتی یکی بهم میگه چرا انقدر ساکتی:)

بخدا این منم وقتی یکی بهم میگه چرا انقدر ساکتی:)
دیدگاه ها (۰)

رفیقام به خودتون بگیرید

وقتی یکی بهم میگه روانی

هعی ، وقتی یکی بهم میگه چرا درونگرایی:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط