{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من یاد گرفتم یاد گرفتم که نباید به هیچکس اعتماد کرد..‌‌‌‌

من یاد گرفتم یاد گرفتم که نباید به هیچکس اعتماد کرد..‌‌‌‌‌‌..... نه تنها غریبه و خانواده هم هست......
دیدگاه ها (۰)

آره که موهات بلند و زیباس..‌‌‌.‌‌‌... به امید آزادیت سلطان 🕊

چرا نموندش پیشم؟.....🖤🕊🚬

گویند چادرت را سر کن تا ایمان مردی نلرزد...گفتند ایمانی که ب...

رفیقم بودی و هنوز توی ذهنم هستی🖤

. . .

و روزی میرسه و میگه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط