{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون نه از من خوشگل تر بود، نه جذابتر، اون فقط بهش میده🤣🤣🤣

اون نه از من خوشگل تر بود، نه جذابتر، اون فقط بهش میده🤣🤣🤣👊🏻
دیدگاه ها (۰)

سرت سلامت دلبر 😊🖤

بدبخت نباش رفیق 😂H🤣🤣🤣❤️

😊🖤

حق😅🖤

یادت باشه اون از ت خوشگل تر نبود فقط بهش میداد 🤣🤌🏻

یه کاوریست بگو که به فن هاش اهمیت میدهولی کسی بهش اهمیت نمید...

میخوای آدمتو بشناسی یا عصبیش کن یا زیاد بهش محبت کن اون وقته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط