{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلیل تنها بودن منم همینه

دلیل تنها بودن منم همینه
چون همچین فردی وجود نداره
در مقابل خشونت من کسی نمیتونه آروم باشه...
دیدگاه ها (۰)

...

...

حق

حس باحالیه

رقابتی‌ وجود نداره     چون هیچ تیمی نمیتونه (رئال) باشه :)🤍...

واقعا همینه ولی هنو دلیل علمی ای نداره

چرا همچین چیزی باید وجود داشته باشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط