{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این منم که اگه طرف جلوم خودشو بکشه به چپمم نیس.‌‌...یابقی

این منم که اگه طرف جلوم خودشو بکشه به چپمم نیس.‌‌...یابقیع هم اینطورین؟
دیدگاه ها (۱۰)

اولین کلمه ای که بهتون ضربه زد؟؟؟؟؟

فیکه لاو با کاور جی ایدل...

نمد...ول خیلی موده🤣🤣🤣🤣🤣

بچه‌ها هر کی خواست میتونه از این بکشه👍من شاید امروز روی این ...

اگه گرفتیش از طرف منم بزنش😂#طنز_شاد_خنده_دار😜😁 #amd_msn11

وضعیت الان چاهزاده😂😂تو این دنیا هیشکی طرف من نیس:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط