{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط آبی فقطططط

دیدگاه ها (۰)

#اکسپلور#ویسگون#زیبا#آدامس#معلمای‌فشاری

من اینجوری نیستم شماها چی !

شماعم!!

خودم

همه عاشق دوغ و نوشابن ( منم دوست دارم ) ولی هیچی آب نمیشه زیبا،بدون طعم ، بدون رنگ ،خشمزه مخصوصا با یخ

بازنده...?؟!¡ #لایک#اکسپلور#ویسگون#فوریو#اکسپلو...

زیبا...?؟!¡ #لایک#اکسپلور#ویسگون#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط