{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

........

........
دیدگاه ها (۰)

И это очень плохо:)

And that's the bitter truth.

فکر کنم تو پلی لیست هرکسی آهنگی باشه که خاطره ی خوبی باهاش ن...

و اونجاست که دلتنگ تر میشی.:)

‌⛲️ ‌‌ ♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ️    ˡᶦ...

توایس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط