{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🧠: چرا سر این وید گریه میکنی 🗣❌

🧠: چرا سر این وید گریه میکنی 🗣❌
🫀: تمام زندگیمن نمیتونم گریه نکنم تپیدنم برا اوناس😭🥀
دیدگاه ها (۴)

روباه نه دم واقعا قشنگ بود 💚🌿🥺اسم: روباه نه دم کلی دو فصل دا...

اولیه: واقعا حقه خو خوانواده ها اصلا درکمون نمیکنن فقد بلدن ...

عرررر ما اینیم 😂💜

اسم اهنگ اخری چی بود؟ 😂😂خداوکلی چرا BTS اینقد مود؟ 😂🤦🏻‍♀️

چرا گریه میکنی چیزی نیست که با یه پولیش حل میشع 😅😅😅فعک نکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط