{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روی دیوار دلم فقط اسمت تو رو نوشتم

روی دیوار دلم فقط اسمت تو رو نوشتم
و درون قلبم فقط تو رو جا دادم ..
دیدگاه ها (۰)

دیونه وار دوستش دارم

واسم آرومه جونی..

ضربان قلبت بهترین آهنگ دنیاست دلبرررم

این چ حسیه دلبررررر

تو صدات برای من لالاییهنباشی قسمت دل تنهاییهمن فقط اسمت درون...

#و_قسم به تو که با #اسمت قلبم #آرام_میشود...🤍🦋#شخصی@elin_82🧬...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط