{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خر شانس

خر شانس
کاشکی ما جای این بودیم
خرشانس، خرشانس، خرشانس هرچقدر بگم خرشانس کمه
دیدگاه ها (۶)

بانو بایلو

کاشکی من جای این دخترا بودم

برای این دوتا که سگ کمه خر و هر حیوونی بخوایین میشم😂😭🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط