{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدنام اولین سریال رادیویی نمایش خانگی

«بدنام» را دیدی؟ یک طرف دیالوگ‌های عالی و تعلیق نفس‌گیر، طرف دیگر کلیشه‌های بصری، بازی تکراری پورشیرازی و یک سرطان زائد که هیچ کاری نمی‌کند. توی این نقد ثابت می‌کنم چرا بدنام نه شاهکار است نه افتضاح: از فروپاشی زمان تا شانتاژ رسانه‌ای. نمره من ۵ از ۱۰. نظرت چیه؟ کامنت بزن.

#بدنام #سریال_بدنام #سریال_بدنام_فیلیمو #سریال_بدنام_روبیکا #نقد #نقد_فیلم #بازیگران_سریال_بدنام #شبکه_نمایش_خانگی #خلاصه_سریال_بدنام #$نقد_سریال_بدنام #مهدی_صالحی_منتقد_سینما #لبخند_سبز #نقد_با_زیر_شلواری
دیدگاه ها (۰)

خرگوش سیاه خرگوش سفید؛ شوخی پست‌مدرن شهرام مکری با خودش

نقد تئاتر کشتارگاهنمایش کشتارگاه که بر اساس داستانی اسپانیای...

از معلمای میناب هیچی نمونده بود

تو دنیا یهودیا رو اینجوری مسخره میکنن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط