{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما ریشه در خاکیم

ما ریشه در خاکیم

درود بر کوروش بزرگ
دیدگاه ها (۰)

من بایسام چانگبین و سونگمین و فیلیکسن

امیدوارم بعد من یه آدم خوب آمده باشه تو زندگیت:A

من متعلق به این نسل نیستم

ما اینجا ریشه در خاکیم 🇮🇷

ما اینجا ریشه در خاکیم ✊🏻🇮🇷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط