{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ۴ صبح 😂

من ۴ صبح 😂
دیدگاه ها (۱)

اون دونفر تو مدرسه که هیچکس باهاشون کاری نداره 😂

ما که حسود نیستیم 😐💔

نصیحت چارلی چاپلین 💜

خیلی حس خوبیه امروز برام اتفاق افتاد 🙂💜پسره کراش بود 🤤

صبح اول صبح آخه؟

صبح اول صبح یک چیز جدید پیدا کردم

صبح اول صبح اینو توی پینترست دیدم(امتحان هم دارم دعا کنید)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط