{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*نفسای من دیگه به نفسای تو بنده*

*نفسای من دیگه به نفسای تو بنده*
دیدگاه ها (۰)

آخه دیوونه تا یکی نره هیشکی قدرشو نمیدونه:)))

ادا ییلدیززززز💘🥺

+میترسی _نمیترسم

نفسِ من دیگه به نفسای تو بنده ! 💔

خعی چیکار میشه کرد وقتی هیچ احساسی ندارم فقط در حالت خاموشیم...

خیلی بد شده کلی ایراد دارههههههههههعاااااااااااااااااااااااا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط