{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شب ب وقت تنهایی در شبی سیاهی،

شب ب وقت تنهایی در شبی سیاهی،
ب وقت دلسردی تهی از دلگرمی،
نشستیمو میخندیم ب روزگار بی رحمی...🌹🖤🌹
دیدگاه ها (۱)

🌹🖤🇹🇷مااشالله🖤🌹🇹🇷

😂😂😂 اینو نگهدارین فردا حتما نگاه کنید😂😂😂

تکست امشب✌️✍️

✌️✌️😉✌️✌️

عاشقی جرم قشنگیست گرفتارم کرد خواب بودم که شبی عشق تو بیدارم...

مثل گیسوی تو من بخت سیاهی دارم؛جز تماشای تو از دور ، چه راهی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط