{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

معلمم تو کلاس مجازی : جانم عزیزم عشقم

معلمم تو کلاس مجازی : جانم عزیزم عشقم

معلمم سر کلاس مدرسه: خارتونو خفه شید
دیدگاه ها (۳)

کامنتا پر از شاخاب پارس شه💧

مردم چقد،کصشر میگن

گریه برای یونتان؟؟نه بابا

بچه ها نمیدونم تو کلاس مجازی چه‌طور میخوایم امتهان بدیم

مدرسه من حضوری شد...وایییییی...بد بخت شدممممم.....خدا کنه ای...

بد ترین سوتی که تو مدرسه دادیو بگو. کلاس چندم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط