راستش برای منم اولش عجیب بود یه آقا لاک بزنه ولی بعدش به
راستش برای منم اولش عجیب بود یه آقا لاک بزنه ولی بعدش به این نتیجه رسیدم که هیچ چیزی جنسیت نداره توی این دنیا و همه چیز برای انسان هاست و نباید جنسیت بین آدما فاصله عقایدی بندازه☺
- ۶.۱k
- ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط