{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت خودم

(بر اساس واقعیت)
ولی الان عالیم بچه ها خیلییییی هم خوشحالم حالا اون اتفاق وحشتناک و دیگه بهش فکر نمیکنم😃😄
دیدگاه ها (۳۸)

بچه ها یه خبر بد

سلام به همگیییی

وایییی

هعی

ناشناس

هعی... نظرتون چیه من کلا دیگه فعالیت نکنم؟ آخه اون پستای اول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط