{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییی انقدر حرص میخوردمممم

واییی انقدر حرص میخوردمممم
دیدگاه ها (۱۰)

😂

کاش یخورده شعورشون میرسید

ولی من جینو خیلییی دوسششش میدارمممم

بچهاااا ببخشیددددد خیلی وقته نبودم داشتم جر میخوردمممم خلاصه...

واییی چرا انقدر حقه ...😂😂😆

واییی به خدا همینه انقدر ذوق میکنم😂😂😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط