{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بگید !

کاش هیچوَقت نَدیدِه بودَمِت:)🖤
دیدگاه ها (۱۲۳)

.

و همچنان توموئه 🩶🥴

تهش نفهمیدم چیشد 😐

میری یا انیا؟

ای کاش ندیده بودمت 🖤

نمیگم کاش هیچوقت نمیشناختمت، ولی کاش همونجوری که شناخته بودم...

دلم دلم دلم ،میخواد تو رو تورو تو که میخوای بری، آروم یواش ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط