{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما نسلی هستیم که👤☕😴

ما نسلی هستیم که👤☕😴
دیدگاه ها (۰)

#شاهکار

من نمیخوام در ارتباط باشم

#غم بعد از ان که اون حرف هارو زد🍃

من همیشه همون دختر میمونم🚶‍♀️🦋

و ما تنها نسلی هستیم که زندگی نکردیم فقط زنده بودیم

ما

ما همان نسلی هستیم که انقلاب را ندیداما با تمام وجود آن را ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط