{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ها؟

ها؟
نه...


مراد خرسی عشقم❤(با اینکه لایوای امیدو میبینم🥀💔)
دیدگاه ها (۴)

ببخشید گفتی حماس؟ 😜(بخدا این دیگه آخرین سیاسیه💔)

Viltrum niggers🥀💔

خب دیگه بخدا از فاز سیاسی میام بیرون🥀💔

عه وا ستاره ها چه قشنگن

هیچ وقت خشاب کسی و پر نکنید......

اینکه میبینم حالم خوب نیست و هیچ دلیلی برای اینکه حالم خوب ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط