{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

neda.ng 37399476

دیدگاه ها (۱)

‌‌فرق منو تو اینه من واس اینکه تورو نگه دارم بقیه رو ناراحت ...

+ چطور میتونی با کسی خداحافظی کنی وقتی نمیتونی زندگی بدون او...

شــبه بیابون سَردِه : ) . 😭🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط