{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی منه

منم که از همه چیز و همه کس میترسم
چقدر بده که احساس کنی یکی همش زیر نظرت داره
دیدگاه ها (۱)

آشغال

طنز

نفرین بلد نیستم

واقعا یه سوال ؟سر سفره عقد به چی بله میگید که بعدا پشیمون نم...

حس می کنم طرف پدوفیل داره اخه صدای اون یکی خیلی بچگونس_ولی خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط