{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدی بد شدم...؟!

دیدی بد شدم...؟!
دیدگاه ها (۰)

تا ابد غمگینم...!

با فکر تو زندگی میکنم ، با فکر توام میمیرم...

قصه ما اینجوری شروع شده...!

دیدی دیوونه شدم

دیدی که شدم😎

پس اگه دیدی بد برخورد میکنم بفهم که مشکل از خودته:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط