{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

........

........
دیدگاه ها (۴)

قـــبـــلـــا...!!🙃

دروغ خوبی بود... 😃👍

ولــی... مـامـان و بـابـا...شـمـا نـمـیـدونـین مـن چـی مـیـک...

ولـی خـدایـا یـکـم زیـادی داری بـرام سـخـتـ مـیـگـیـری!! 🙃💔

ولی کسی از ارامش صدای موج دریا نگفت...)

طوری که دیونه ی این لباس هام🛐🛐🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط