{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم بخندم یا گریه کنم 🥲😂

نمیدونم بخندم یا گریه کنم 🥲😂
دیدگاه ها (۶)

یکی از دلایلی که مامامو خیلی خاصه 😂😂😂

قشنگع 🥲

بله بله 😂

هوپی هم داره می‌ره 🥲😢💔

واییی نمیدونم گریه کنم یا بخندم🤣😭

ادیتش یه جوریه نمیدونم بخندم یا گریه کنم👀

خدایا آرمی ها وفقط میتونن اینجوری سم بسازن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط