{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- چیشد که حس کردی من بدون تو می‌تونم دووم میارم؟!

- چیشد که حس کردی من بدون تو می‌تونم دووم میارم؟!



#اهنگ
دیدگاه ها (۰)

ـ خودم هیچ ؛ دگر جانم نا ندارد:)!#اهنگ

فکرت نزاشت واسم خواب.#اهنگ

در میان موجی از انسان ها تنها مانده ام:)!

در من درد ها پادشاهی میكنند!

زیبا#چیشد#اهنگ#

cry

چیشد رفتی فکر کردی که عین مننچیشد اومدی زده بودی که قید منم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط