🎥 بهتر این بود که هیچگاه جنگ علیه ایران را شروع نمیکردن
🎥 بهتر این بود که هیچگاه جنگ علیه ایران را شروع نمیکردند!
راویو دراکر، مجری و کارشناس امنیتی شبکه ۱۳ اسرائیل:
🔺نتانیاهو در ترغیب ترامپ به جنگ اشتباه کرد! هدف اصلی جنگ برای سرنگونی نظام ایران دستنیافتنی بود!
🔺جنگ را آغاز کردند در حالی که آمریکاییها و اسرائیلیها نمیدانستند با بستن تنگه هرمز و همچنین پایگاههای موشکی دور برد ایران، چه باید کنند؟
راویو دراکر، مجری و کارشناس امنیتی شبکه ۱۳ اسرائیل:
🔺نتانیاهو در ترغیب ترامپ به جنگ اشتباه کرد! هدف اصلی جنگ برای سرنگونی نظام ایران دستنیافتنی بود!
🔺جنگ را آغاز کردند در حالی که آمریکاییها و اسرائیلیها نمیدانستند با بستن تنگه هرمز و همچنین پایگاههای موشکی دور برد ایران، چه باید کنند؟
- ۳۷۷
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط