{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس اضافی تلاش میکنم تا اینکه خدا کنه بمیرم برم تا راحت شی

حس اضافی تلاش میکنم تا اینکه خدا کنه بمیرم برم تا راحت شی 💔🙂
دیدگاه ها (۴)

حق

ولی خدایی کسی نی خو. دماغ شه ارثی باشه 😐از صبح سه بار خون دم...

🍉🍉

حس اضافی بودن میکنم:)

حس میکنم تنهام با اینکه هستی :)

از همین الان اعتراف میکنم یا باید پوند رو ببینم یا باید برم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط